top of page

Cikkek és kiadványok

2023. aug. 7.

Design x Márka

A márkélmény-tervezés egy feltörekvő tudományág, ami a tervezési gondolkodást és a márkastratégiát ötvözi a pozitív és emlékezetes vásárlói élmények megteremtése érdekében. Az ügyfelek és a márka közötti összes érintkezési pontra összpontosítva a vállalkozások elősegíthetik az ügyfelek hűségét, a márka népszerűsítését és az üzleti növekedést.

Design x Márka

2023. júl. 11.

Hibrid Ügyfélélmény, avagy az omni-channel világa

Az ügyfelek elvárásai soha nem látott ütemben változnak, ami jelentős kihívások elé állítja az igényeik kielégítésére törekvő cégeket. A kiadványunk célja, hogy tömör áttekintést nyújtson a kapcsolódó legfontosabb tényezőkről, és hasznos meglátásokat adjon, amelyek segítségével a szervezetek áthidalhatják a fogyasztói elvárások és a szervezeti képességek közötti szakadékot.

Hibrid Ügyfélélmény, avagy az omni-channel világa
bottom of page