Cikkek és kiadványok
2023. aug. 7.
Design x Márka
A márk élmény-tervezés egy feltörekvő tudományág, ami a tervezési gondolkodást és a márk astr atégiát ötvözi a pozitív és emlékezetes vásárlói élmények megteremtése érdekében. Az ügyfelek és a márka közötti összes érintkezési pontr a összpontosítv a a váll alkozások elősegíthetik az ügyfelek hűségét, a márka népszerűsítését és az üzleti növekedést.
2023. júl. 11.
Hibrid Ügyfélélmény, avagy az omni-channel világa
Az ügyfelek elvárásai soha nem látott ütemben változnak, ami jelentős kihívások elé állítja az igényeik kielégítésére törekvő cégeket. A kiadványunk célja, hogy tömör áttekintést nyújtson a kapcsolódó legfontosabb tényezőkről, és hasznos meglátásokat adjon, amelyek segítségével a szervezetek áthidalhatják a fogyasztói elvárások és a szervezeti képességek közötti szakadékot.